Jag skiter i allt! För cool för Internet Explorer
DawnLords Onödiga Vetande - Idioti och humor med inslag av nyheter och musik
Idoldyrkan och andra triviala ting i livet. Musik och bra artister kan med stor sannolikhet nämnas någonstans bland dessa sidor.



Hetast i år


1 Laleh
2 Joakim Thåström
3 The Hives
4 Robyn
5 Timbuktu
6 I´m from Barcelona
7 José González
8 Lars Winnerbäck
9 Frida Hyvönen
10 Agnetha Fältskog
11 Magnus Carlsson
12 Christian Falk
13 Niccokick
14 Thomas Rusiak
15 Hello Saferide
16 The Cardigans
17 Moneybrother
18 The Ark
19 Kent
20 Linda Sundblad

Listan är framtagen av svenska skivbolag

Andra bloggar om: , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,


6 Svar på “Hetast i år”

  1. Anonymous Anonym 

    Funkar det nu? Borde inte vi ha samma språk och teckentabell eftersom vi bor i samma land? På min dator såg jag inget fel med det.

  2. Anonymous Anonym 

    Andreas Johnson borde också vara med. Hans succé i melodifestivalen har gjort honom riktigt het...

  3. Anonymous Anonym 

    Jag gick bara på den listan som blivit presenterad av skivbolagen.

  4. Anonymous Anonym 

    ja. Hur fixar man sånt då?

  5. Anonymous Anonym 

    Jag vet. Men jag tycker att han borde vara med. Punkt.

  6. Anonymous Anonym 

    ok =)


Om Mig




* DawnLord Bonedaw
* Född: 1972
* Kön: Man
* Stjärntecken: Kräfta
* Zodiac: Råtta

Send Me A Message
Vill ni skicka e-post?
dawnlord.bonedaw@gmail.com


Göteborg


This site is certified 71% GOOD by the Gematriculator




Top Blog Sites

Bloggtoppen.se

BlogRankers.com
Personal Blog Top Sites

Sök


Powered by Rollyo


ATOM 0.3