Jag skiter i allt! För cool för Internet Explorer
DawnLords Onödiga Vetande - Idioti och humor med inslag av nyheter och musik
Idoldyrkan och andra triviala ting i livet. Musik och bra artister kan med stor sannolikhet nämnas någonstans bland dessa sidor.



100 värsta skivomslagen


Via bloggen Trötta reflektioner hittade jag en kul länk där dom 100 sämsta skivomslagen listas. Listan presenteras på Rate Your Music där man kan skapa egna listor som handlar om musik. Rätt kul sida som dessutom matchar ihop olika artister beroendes på om folk skrivit om t.ex. både Pernilla Wahlgren och Marilyn Manson. Har tillräckligt många skrivit om bägge dessa två tycker sidan att man bör gilla Pernilla Wahlgren om man har sökt på Marilyn Manson. Nu tog jag bara detta som ett bizzart exempel och snälla låt mig leva. Däremot så gjorde jag en sökning på Thåström och fann att jag visst gillade samma musik som vissa tidigare medlemmar hade referrerat till. En annan skojjig grej är att denna sida även visar i vilka länder artisten är populär i.

På Marilyn Manson's presentation kan man läsa följande:
Popular In: Turkey Turkey, Denmark Denmark, Greece Greece, Brazil Brazil, Mexico Mexico, France France, United Kingdom United Kingdom

Okey det var ju synd att han inte är poppis i sverige. Eller kan det vara så att allt för få människor från sverige nyttjar tjänsten?

Andra bloggar om: , , , , , ,



Om Mig




* DawnLord Bonedaw
* Född: 1972
* Kön: Man
* Stjärntecken: Kräfta
* Zodiac: Råtta

Send Me A Message
Vill ni skicka e-post?
dawnlord.bonedaw@gmail.com


Göteborg


This site is certified 71% GOOD by the Gematriculator




Top Blog Sites

Bloggtoppen.se

BlogRankers.com
Personal Blog Top Sites

Sök


Powered by Rollyo


ATOM 0.3