Jag skiter i allt! För cool för Internet Explorer
DawnLords Onödiga Vetande - Idioti och humor med inslag av nyheter och musik
Idoldyrkan och andra triviala ting i livet. Musik och bra artister kan med stor sannolikhet nämnas någonstans bland dessa sidor.



Tyck till


Tycker du att du är lite för cool för Internet Explorer ?
Ta då chansen att påpeka att just din sida är för cool för IE.
Klicka här och kopiera koden till din hemsida.

Har du en åsikt du vill att folk skall ta del av?
Eller känner du bara att du vill piffa upp din blogg/hemsida?
Klicka här och kopiera koden till din hemsida.

Skicka gärna en kommentar och länka till din sida så kanske jag länkar till den. Kommentera även med förslag om andra bloggband och så vidare.

bloggar.se om , , , , , , ,
Technorati om , , , , , , ,
del.icio.us om , , , , , , ,
Nyligen.se


5 Svar på “Tyck till”

  1. Anonymous Anonym 

    Riktigt coola ju

  2. Anonymous Anonym 

    Upptäckte just nu ett bloggband (utanför kompiskretsen). Ritkigt kul...
    Adressen dit är http://snurra.blogspot.com/

  3. Anonymous Anonym 
  4. Anonymous Anonym 

    Jag skulle vilja ha ett bloggband där det står "Softich".

    Vit vore snyggt tror jag. Återkommer om jag kommer på nåt mer :P. Trevlig blogg förövrigt, tack för att du länkar till mig (på http://bajsbrun.wordpress.com). Länkar även tillbaka nu.

  5. Anonymous Anonym 

    Nu finns både softich och några fler på http://www.ninjus.com/blogbands/index.html


Om Mig




* DawnLord Bonedaw
* Född: 1972
* Kön: Man
* Stjärntecken: Kräfta
* Zodiac: Råtta

Send Me A Message
Vill ni skicka e-post?
dawnlord.bonedaw@gmail.com


Göteborg


This site is certified 71% GOOD by the Gematriculator




Top Blog Sites

Bloggtoppen.se

BlogRankers.com
Personal Blog Top Sites

Sök


Powered by Rollyo


ATOM 0.3