Jag skiter i allt! För cool för Internet Explorer
DawnLords Onödiga Vetande - Idioti och humor med inslag av nyheter och musik
Idoldyrkan och andra triviala ting i livet. Musik och bra artister kan med stor sannolikhet nämnas någonstans bland dessa sidor.



Falska sossar


Inte nog med kampanjer med förtal och ambitionen att köpa röster genom kurser.
Socialdemokrater vet inget annat sätt än att fuska. Vid förra valet upptäcktes två fall där Partiet fuskat.
Valarbetare dömda för valfusk
S misstänks för valfusk

Hur stort valfusket var i verkligheten kommer vi aldrig att få veta..

(tipstack Robin Hood)

Vid ett val inom facket var ena parten starkt socialdmokratiskt bunden. Jag ställde frågan till denna person (efter att jag genomskådat deras fusk) om han kunde tänka sig att ha ett ärligt val. Svaret jag fick var chockerande men inte oväntat "Vi kommer alltid att fuska för att vara säkra på att vi vinner"

, , , ,
Nyligen.se



Om Mig




* DawnLord Bonedaw
* Född: 1972
* Kön: Man
* Stjärntecken: Kräfta
* Zodiac: Råtta

Send Me A Message
Vill ni skicka e-post?
dawnlord.bonedaw@gmail.com


Göteborg


This site is certified 71% GOOD by the Gematriculator




Top Blog Sites

Bloggtoppen.se

BlogRankers.com
Personal Blog Top Sites

Sök


Powered by Rollyo


ATOM 0.3